مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-08سياسي

به زودی زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه آزاد می شوند 


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از آغاز بررسی پرونده زندانیان زندانهای کرمانشاه که مشمول عفو رهبری شده اند، به منظور آزادی آنان خبر داد.

  - ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از آغاز بررسی پرونده زندانیان زندانهای کرمانشاه که مشمول عفو رهبری شده اند، به منظور آزادی آنان خبر داد.

  شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اعلام عفو گسترده زندانیان از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و موافقت مقام معظم رهبری در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد رجبیه، تعداد زیادی از زندانیان شامل عفو عمومی شدند.

وی با بیان اینکه عفو پدرانه مقام معظم رهبری شادی گسترده ای را در بین زندانیان به همراه داشته، افزود: به منظور آزادی هر چه زودتر زندانیان مشمول عفو، بررسی پرونده آنان را در کرمانشاه آغاز کرده ایم.

دادستان کرمانشاه تاکید کرد: باتوجه به اینکه عفو رهبری شامل بخشی از زندانیان اغتشاشات اخیر هم خواهد شد، بنابراین پرونده زندانیانی که در این اغتشاشات براثر تبلیغات سوء شبکه های معاند و دشمنان انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده بودند و اکنون متنبه شده اند نیز بسته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه آزاد می شوند 

به زودی زندانیان مشمول عفو رهبری در کرمانشاه آزاد می شوند